Jun 16, 2009

Makan karipap

Hmmmmmmmm, seperti biasa. Pagi ni mai kerja buat kerja2 yg biasa. Kalau aku kaya memang aku dah berenti kerja sb bagi aku dok di rumah menjaga anak2 adalah lebih adventure drpd kerja aku.......

Inilah anak2 aku yang cantik manis dan suci bersih.

Kadang2 penat melayan kerenah anak2, tapi xpe itukan anak2 kita. Apa yg kita rasa sekarang sama la cam apa yg mak pak kita rasa masa besarkan kita. Kalau siapa2 tahu atau ada kerja yg boleh dibuat dari rumah, silalah offer pada aku. Apa kaitan semua ini dgn karipap, xde apa2 cuma pagi tadi aku makan karipap 3 biji itu je :D...... Sedap wo karipap tu kalau x caya boleh tanya jue kawan aku....

ini gambar aku ngan jue (yg cantik tu jue, yg comey tu memang confirm la aku... Btw xyah nak ngorat dia, sb mmg confirm dah ada suami n anak yer)





























Tiada ulasan:

Catat Ulasan